ul. Poznańska 129/133
05-850 Ożarów Mazowiecki
Naczelnik - Ewelina Degowska
Telefony:
Naczelnik - 22 733 - 72 - 77; e-mail edegowska@pwz.pl
Pracownicy - 22 733 - 72 - 71
Zamówienia Publiczne - 22 733 72 12
Informatycy - 22 733 - 72 - 72
Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji realizuje zadania:
1. Z zakresu inwestycji i remontów
1) uczestnictwa w opracowywaniu wieloletnich programów inwestycyjnych;
2) przygotowania wymaganej dokumentacji realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
3) uczestnictwa w przygotowywaniu materiałów przetargowych dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
4) organizacja i nadzór remontów bieżących i konserwacji infrastruktury Starostwa;
5) organizacja nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi;
6) rozliczania oraz przekazywanie do użytkowania zrealizowanych zadań;
7) przygotowywania dokumentacji związanej z przeglądami technicznymi budynków Starostwa;
8) gromadzenia i przechowywania dokumentacji budynków i budowli Starostwa;
9) prowadzenia książek obiektów budowlanych Starostwa.
2. Z zakresu nadzoru i wykonywania zadań wynikających z prawa zamówień publicznych oraz prowadzenie obsługi biurowej komisji ds. zamówień publicznych, w szczególności:
1) prowadzenie rejestru udzielanych przez Starostwo zamówień publicznych;
2) określanie procedur prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
3) przygotowywanie (wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania) dokumentacji przetargowej zgodnej z przepisami wynikającymi z ustawy Pzp. Wydziały wnioskujące o przeprowadzenie postępowania są zobowiązane do opracowania załącznika merytorycznego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
4) przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń (Biuletyn Zamówień Publicznych UZP, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Biuletyn Informacji Publicznej PWZ, tablica informacyjna Starostwa) o wszczętych i zakończonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
5) udzielanie wyjaśnień i przygotowywanie (wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania) odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania przed złożeniem przez Wykonawców ofert, z zachowaniem terminów przewidzianych ustawą Pzp;
6) wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania dokonywanie oceny złożonych ofert, ich zgodności z ustawą Pzp i SIWZ;
7) wzywanie Wykonawców do ewentualnych wyjaśnień treści złożonych ofert oraz koniecznych uzupełnień oświadczeń i dokumentów;
8) sporządzanie protokołów oraz dokumentacji podstawowych czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami;
9) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na złożone przez Wykonawców odwołania oraz występowanie w imieniu Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą;
10) opracowywanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Starostwo oraz bieżące ich aktualizowanie;
3. Z zakresu obsługi administracyjnej:
1) opracowywanie projektu planu wydatków finansowych związanych z bieżącym utrzymaniem Starostwa;
2) administrowanie budynkami Starostwa, w tym przygotowywanie umów cywilnoprawnych na dostawę mediów, odbiór odpadów komunalnych oraz udostępnianie powierzchni użytkowych;
3) realizacja zamówień związanych z zapewnieniem wyposażenia stanowisk pracy w niezbędne urządzenia techniczne, materiały biurowe oraz meble;
4) prowadzenie spraw związanych z bieżącym zaopatrzeniem Starostwa;
5) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
6) nadzorowanie napraw i konserwacji sprzętu, środków trwałych i wyposażenia Starostwa;
7) zabezpieczenie łączności telefonicznej, faksowej, internetowej i alarmowej w Starostwie;
8) prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku Starostwa, z wyjątkiem ewidencji gruntów;
9) gospodarowanie samochodami służbowymi Starostwa;
10) utrzymanie czystości i porządku w budynku Starostwa oraz w jego otoczeniu;
11) koordynowanie całością spraw związanych z otwieraniem, zamykaniem i zabezpieczeniem budynku;
12) realizacja zamówień dotyczących zakupu pieczątek oraz tablic informacyjnych;
13) prowadzenie rejestru oraz realizacja zamówień dotyczących pieczęci urzędowych;
14) organizowanie imprez okolicznościowych dla pracowników Starostwa;
4. Z zakresu obsługi informatycznej:
1) prowadzenie obsługi informatycznej Starostwa;
2) zapewnianie bezpieczeństwa danych osobowych w systemie informatycznym;
3) zabezpieczenie systemu informatycznego Starostwa przed nieuprawnionym dostępem;
4) instalowanie i testowanie oprogramowania użytkowego;
5) nadzór informatyczny nad elektronicznym obiegiem dokumentów;
6) konserwacja sprzętu komputerowego;
7) usuwanie drobnych awarii sprzętu komputerowego;
8) planowanie i bieżąca realizacja zadań w ramach przedsięwzięć informatycznych Starostwa;
9) przygotowanie specyfikacji technicznej do przetargów publicznych na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych;