ul. Poznańska 129/133
05-850 Ożarów Mazowiecki
Fax centrala:22 733 72 01
e - mail: rpk@pwz.pl
tel: 22 733-72-82
Powiatowy rzecznik konsumentów - Marlena Kucharska
Dyżury:
Poniedziałek 12.00-15.00
Środa 12.00-15.00
Powiatowy Rzecznik Konsumentów realizuje zadania z zakresu:
1) zapewnienia bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej
w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) składania wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3) występowania do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) prowadzenia rejestru skarg i wniosków do Powiatowego Rzecznika Konsumentów;
5) współdziałania z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji, organizacjami konsumenckimi, a także wykonywania innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub przepisach odrębnych;
6) prowadzenie spraw dotyczących punktów nieodpłatnej pomocy prawnej.
Uprzejmie informujemy, iż rzecznik praw konsumenta ustanowiony dla powiatu warszawskiego zachodniego nie udziela porad prawnych drogą mailową.
Prosimy o zgłaszanie spraw drogą pocztową na formularzu dostępnym na stronie internetowej powiatu pod linkiem: https://bip.pwz.pl/200,powiatowy-rzecznik-konsumentow