Od 18 maja Terenowy Punkt Paszportowy w Ożarowie Mazowieckim powrócił do bezpośredniej obsługi interesantów.
- Załatwienie wszelkich spraw z zakresu:
- przyjmowania wniosków paszportowych i wydawania paszportów
- przyjmowania wniosków o wpisanie zaproszenia cudzoziemca do ewidencji zaproszeń i odbioru zaproszeń będzie możliwe wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu wizyty, co pozwoli uniknąć kolejek.
- Szczegółowe informacje dotyczące wniosków oraz wymaganych dokumentów, wysokości opłat i numerów rachunków bankowych są podane na stronie internetowej www.pwz.pl w zakładce Terenowy Punkt Paszportowy lub www.bip.pwz.pl w zakładce „Jak załatwić sprawę” - „Wydział lub jednostka” - „Wydział Spraw Obywatelskich i Promocji” - „Karty usług i wnioski”. Zaleca się aby płatności za czynności dokonywane w urzędzie były realizowane kartą płatniczą.
- Kontakt telefoniczny w celu umówienia wizyty:
- 22 / 733-72-16
Po wcześniejszym umówieniu pracownicy Wydziału będą do Państwa dyspozycji w godzinach pracy urzędu tj. w poniedziałek od 9.00 do 16.30 a od wtorku do piątku od 8.00 do 15.30.
Należy pamiętać !
Na umówioną wizytę należy zgłosić się punktualnie, w przeciwnym wypadku wizyta przepada i trzeba umówić się na kolejny termin. W budynku Starostwa mogą przebywać tylko interesanci wcześniej umówieni i ze względu na epidemię powinni stosować się do ogólnie przyjętych zaleceń dotyczących wprowadzonych środków ostrożności (dezynfekcja rąk, używanie maseczek, zachowanie bezpiecznej odległości).
W przypadku wcześniejszego przybycia do urzędu (przed umówioną godziną), należy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa oczekiwać przed urzędem (zachowując odległość pomiędzy osobami 2 metry).
- Szczegółowe informacje dotyczące paszportów i zaproszeń dostępne są w kartach usług zamieszczonych na stronie bip.pwz.pl - Karty usług